petek, 18. december 2009

Oton Zupančič

Kvišku plava moje hrepenenje
sredi polnoči;
zvezda zlata seva na azurju,
zvezda ta si ti.

Ne usliši me, ne padi k meni!
Moja mlada moč
naj razvije, naj razmahne krila,
naj premaga noč!




Tiho se sklanja nad mano
moja ljubav.
Prišla je k meni iz daljnih,
trudnih daljav.

Izgnal sem jo bil...in vrnila se je
plakajoč...
In prosila me je...tam zunaj je mraz,
tam zunaj je noč.

In odprl sem ji dver in sprejel sem jo,
sprejel in objel kot nekdaj -
o, ljubica - vse ne pomaga nič -
jaz ljubim te bolj kot kedaj...
Nocoj
zvenijo zvezde zopet kot nekdaj,
zlatijo vale, čez tihotni gaj
gredo - postoj,
da se pogovorim s teboj
pri jasnih pričah teh...
Kaj roke v mojih ti drhte dlaneh
kot plahi ptički dve?

Ker se boje,
da ne dosežejo tvojih daljin,
tvojih višin nikdar.
Ti si kot daljnih carstev sin,
tuj in teman;
kakor v plamenih čarnih vžgan
je tvojega očesa žar,
od mene, preko mene hrepeni -
zato, glej, vedno se bojim,
da te v daljavi ne zgubim,
joj, ker ne morem za teboj...

In ker me ljubiš ti in ker si moj,
vem: sam se naskrivaj bojiš,
da svojih dalj ne izgrešiš,
in da ostaneš sam z menoj
brez svojih daljnih, tajnih zvezd,
in da se stoži ti po njih
pri meni, in tvoj duh bo tih...
Povej: ni tvoja to bolest?

Daj, naj poljubim te oči,
ki so mi v dušo gledale,
daj, naj poljubim ustnice,
ki so mi to povedale.
Za te besede ves sem tvoj -
zdaj vem, ti čutiš za menoj.
www.youtube.com
Skye's beautiful video for the lead track. "I Believe" from her 2nd solo album Keeping Secrets


I can tell you're feeling lost,
wandering around without a clue.
The road you will cross,
take my hand, I'll lead you.

Now I don't know it all,
but if you fall,
I'll be there for you.

The things that you can't be
are there for us to see.

I believe in you,
I believe in all things that you do.
I believe in you, I believe.

I've seen you and your battle scars,
caught up in this rattle and chains.
I wonder how you are,
inside this so called flame.
I wanna fill your empty shell,
free you from despair,
throw away the blaime.
I'm gonna set your soul at ease,
? from the freeze.

I believe in you,
I believe in all things that you do.
I believe in you, I believe..

We're travelling full speed,
we got all that we need,
let's go out on that ride.
It's time for you and me,
and all that we can be.

I believe in you,
I believe in all things that you do.
I believe in you, I believe..

Ni komentarjev:

Objavite komentar